برای دل خودم می نویسم

زندگی دفتری از خاطره است. یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک. یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست. چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ، ما همه همسفریم

برای دل خودم می نویسم

زندگی دفتری از خاطره است. یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک. یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست. چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ، ما همه همسفریم

بعد از یه مدت

سلام به همه دوستان گلم .حالتون خوبه ؟طاعات و عباداتتون قول .خیلی وقته نیومدم پست بزارم الان یهویی گفتم بیام بگم زنده ام . زندگیم میگذره گاهی خوب گاهی متوسط ولی به بدیه اون زمانها نیست و خیلی بهتر شده خدا رو شکر. شوهر هست و حالشم خوبه و رفتارهاش تا حدودی بهتر شده البته نه خیلی زیاد ولی منم تغییر کردم اونم سعی می کنه خوب باشه البته گاهی لج و لجبازی داره. مادرش هم هست سر و مور و گنده و تمام سیاست های گذشتش رو داره . البته منم خیلی چیزا ازش یاد گرفتم  ولی دوست ندارم بعضی رفتارهای غیر انسانیش رو حتی با وجود اینکه میدونم نتیجه میده انجام بدم از دروغگویی و تظاهر متنفرم ولی گاهی برای رسیدن به خواسته هام مجبورم انجام بدم و این خیلی بده ولی نمیدونید چقدر کپی کارای اون رو انجام دادن جواب میده.... دخترم خوبه و فعلا تصمیمم برای بچه دارش شدن عوض شده و دارم خودم رو برای تک فرزندی قانع می کنم  حالا هر چی خدا بخواد. 

دلم برای همتون تنگ شده دوستای گلم. 

زهرا ی اهوازی شمارتو بده تا تو واتس اپ باهات در ارتباط باشم دلم برات تنگ شده خیلی زیاد