برای دل خودم می نویسم

زندگی دفتری از خاطره است. یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک. یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست. چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ، ما همه همسفریم

برای دل خودم می نویسم

زندگی دفتری از خاطره است. یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک. یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست. چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ، ما همه همسفریم

بی وفا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سفر به قشم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

همسرم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هر کس به طریقی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

معرفی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سلام

سلام به همه کسانی که این وبلاگ رو می خونند. تازه تصمیم گرفتم این وبلاگ رو ایجاد کنم دوست دارم چیزهای زیادی بنویسم از خودم و زندگیم و تجربیاتم ، از روزهای خوب و بد که تو زندگیم پیش میاد. دوست دارم در اینجا دوستان زیادی پیدا کنم که هم از تجربیاتشون استفاده کنم و هم تجربیات نا چیزم رو در اختیارشون قرار بدم. به امید روزی که هممون همیشه شاد باشیم و این رو بپذیریم که زندگی در گذر است سعی کنیم کمتر غصه بخوریم خدا رو در همه کارها نظاره گر بدونیم صبر کنیم و به او توکل کنیم سعی کنیم خوب باشیم و برای آخرت خودمون توشه ای داشته باشیم سخته ولی ممکنه باید تمرین کنیم. فعلا بای

تاریخ امروز:4/11/92