برای دل خودم می نویسم

زندگی دفتری از خاطره است. یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک. یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست. چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ، ما همه همسفریم

برای دل خودم می نویسم

زندگی دفتری از خاطره است. یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک. یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست. چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ، ما همه همسفریم

ناراحتی همیشگیه من

یه مسئله ای که ماهی یا دو ماهی یکبار منو ناراحت می کنه دوباره سراغم اومده .دیروز با دوستم ملیحه صحبت می کردم .سرور رو خیلی دوست دارم یه دختر مهربون و فعال و سخت کوش و باهوش که یه زنه موفقه یه زن کدبانو و یه مادر خوب و یه همسره خوب و یه زن اجتماعی و با پشتکاره فراوون که اصلا نمی تونه بیکار بمونه.....مقطع لیسانسش رو دانشگاه آزاد یه شهرستان کوچک خونده ولی معدلش 19 و نیم بوده (خیلی کاریه که حالا حتی از دانشگاه آزاد این معدل رو داشته باشی فکر کنید که تموم نمراتش از 19 کمتر نشده )ارشد رو با رتبه تک رقمی دانشگاه تهران قبول شد و همکلاسی من بود و با معدل الف به پایان رسوند و بعد دکترا هم قبول شد در شرایطی که باردار بود از پایان نامش دفاع کرد و جالب اینکه یه ترم زودتر از زمان معمول و بعد در حالیکه یه بچه شیرخواره داشت برای قبول شدن آزمون دکترا میخوند و حالا هم در مقطع دکترا معدلش الف شده ...چیزی که خیلی برام جالبه این دوستم یه زنه بسیار کدبانوئه فکر کنید با اون همه درس و پایان نامه که می بایست از صبح ساعت 7 دانشگاه باشه تا ساعت 7 شب و بعد تا خونه میرسید 9 می شد همیشه غذاش آماده بود و خونش همیشه تمیز بود بهش می گفتم تو چطور به همه کارهات میرسی می گفت شام شب و نهار روز بعد رو وقتی خونه میرسم درست می کنم و خونه ام رو وقتی همه خوابند آخر شب جارو میزنم ...تازه کلاس زبان هم میرفت ....اون زمان من نه ازدواج کرده بودم و نه بچه داشتم ولی تمام وقتم فقط صرف درس و پایان نامم میشد تازه وقت هم کم میاوردم و برای کلاس زبان رفتن اصلا وقت نداشتم ولی اون هفته ای دو روز و 5 ساعت در روز به طور فشرده کلاسهای زبانش رو رفت و مدرکش رو گرفت و الان تو مقطع دکترا دوباره هم داره کلاس زبان میره........ملیحه رو همه دوست داشتند چون یه دختر بسیار مهربون بود وقتی امتحان داشتیم به همه تقلب میرسوند و جواب درست رو به همه می گفت و اصلا نمی گفت من این همه خوندم حالا جواب رو راحت به همه بدم در حالیکه معدل الف تو ارشد میدونید که برای دکترا خیلی امتیاز داره و با این وجود بازم معدل الف شد ....در مورد زنانگی کردنش بگم که واقعا زنانگی رو بلده یه زنه خوشگل رو در نظر بگیرید که همیشه لباسهای خوشگل تنشه و همیشه یه آرایش ملایم داره تو مسائل اقتصادی زیاد دخالت نمی کرد و شوهرش همه کاره بود و هر چی که نیاز داشت می بایست بخره و از همه نظر خیلی به خودش و شوهرش و بچش میرسه حتی برنامه غذاییش خیلی جالبه کلا تو همه کارهاش برنامه داره ...کلا هر چی ازش بگم کم گفتم..... چرا من نمیتونم مثل اون باشم ...آخه چرا؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
عسل سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 14:31 http://withgod.persianblog.ir/

کجایی بانوووووو

من هستم ولی میخامم یه مدت ننویسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.