برای دل خودم می نویسم

زندگی دفتری از خاطره است. یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک. یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست. چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ، ما همه همسفریم

برای دل خودم می نویسم

زندگی دفتری از خاطره است. یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک. یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست. چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ، ما همه همسفریم

سلام

من زنده ام و خدا رو شکر اوضاع روحیم هم مساعده و راضیم به رضای خدا ..خیلی کم میام نت. گفتم بهتون خبر بدم که فکر نکنید مردم...الان با موبایل اومدم و نمیتونم راحت تایپ کنم سر فرصت میام به همتون سر میزنم به یاد همتون هستم ..یه سری حرفام برای گفتن دارم ولی الان دیر وقت شبه خیلی خوابم میاد بعدا میام میگم....فعلا بای 
نظرات 8 + ارسال نظر
aramesh یکشنبه 25 آبان 1393 ساعت 00:14 http://zendeginamemaryam393.blogfa.com

hi manam ramzdaram age khastin sar bzanin

من خیلی وقته به وبلاگها سر نمیزنم ولی هر وقت دوباره وبلاگ خونی رو شروع کردم حتما رمزتونو میگیرم بسیار ممنون

ادیب چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 10:50 http://19paknevis.blogfa.com/

بفرمایید شعر

دخترخانمی یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 08:42

نبابا،شوهر خوب پیدا نمیشه،اکثرا فقط اسما مرد هستن و حکم آقا بالا سر رو دارن اما به لطف خدا و کمک یک آشنا(پارتی) بعد عمری کار خوبی پیدا کردم! تقریبا اکثر روزا از سیستم اداره به وبلاگت سر میزنم اما میبینم تو از من سرت شلوغ تر شده و دیگه نیستی
دعا کن اینجا موندنی بشم و قراردادم رو هر سال تمدید کنن

خیلی خوشحال شدم که کار خوبی پیدا کردی و راضی هستی خدا رو شکر

فریا یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 00:55

دوستم همیشه شاد و خوب باشی

دخترخانمی شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 08:25

خوشحالم که خوبی

چقدر دلم برات تنگ شده بود خیلی وقته نبودی.ازدواج کردی؟

نسیم پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 17:55

سلام
ای بابا اینکه همه اش رمزیه
من از وبلاگ آواجون پیدات کردم اگه دوست داری به منم رمز بده
ممکنه؟

سلام به خودش بگو رمز رو بده

رها پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 12:47 http://rozegarvaman.blogfa.com/

کجایی دختر ؟!
بیا منتظرتیم، دخمل پرانرژی و شلوغ نت

حوصله نت رو ندارم فعلا ....شاید یه روز دوباره بیام بنویسم ولی فعلا نه تو خوبی؟

ویدا پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 07:02


آسوده بخواب مهربانم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.